• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

W Mordę Strzelił

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Linki

  • Tu się klika
    • Dante's Inferno Test
    • DeviantArt
    • Gaminator
    • Idiot Translator
    • Miasto Gier
    • Poolicz.pl
    • Zegar Śmierci
  • Tu się klika przede wszystkim
    • Google
    • Wikipedia

Prawa komunikacji miejskiej

Żeby nie nudzić się na przystanku na który zostałem wypchnięty z przepakowanego autobusu opracowałem serię uniwersalnych praw i zasad, które rządzą komunikacją miejską:

 

I Prawo Komunikacji Miejskiej: Stężenie czynnika ludzkiego na cm2 w pojeździe skierowanym na wybrany przystanek wynosi o 100% więcej niż przewiduje maksymalne obciążenie. Uzupełnienie I Prawa Komunikacji Miejskiej: Pojazd przybywa na przystanek w stanie pozwalajacym na zagięcie czasoprzestrzeni nawet jeśli dany przystanek stanowi początek trasy. II Prawo Komunikacji Miejskiej: Ilość osób używających współpasażera jako punktu zaczepu na ostrym zakręcie rośnie proporcjonalnie do poziomu niestabilności danego współpasażera. III Prawo Komunikacji Miejskiej: Tłum pasażerów (rozumiany jako nadzwyczajna gęstość czynnika ludzkiego na cm2, patrz też: I Prawo) zajmujących dany pojazd ulega gwałtownemu rozprężeniu podczas postoju na przystanku powodując zmniejszenie objętości przy strefie okołodrzwiowej. Aksjomat MANa-Solarisa: Ruchome zawieszenie powoduje kinetozę. Rewizja chronologiczna: Nie istnieje wypadkowa między piętnastominutowym oczekiwaniem na pojazd, a piętnastosekundowym biegiem w kierunku uciekającego z przystanku pojazdu.

 

Dobra, wystarczy.  

04 października 2007   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Cabe | Blogi